Z historie
Vzhledem k tomu, že svoji hudbu znám nejlíp, dovolil jsem si recenzovat vlastní vydaná alba. Ne, že bych nevěřil hudební kritice, ale přece jen jsem nechtěl ty kluky šťouravé ztrapnit tím, že přehlédnou některou moji slabinu.
Rok 1997
O mně, ale nejen pro mě
První album, které hub inovi bohužel nepřineslo postavení respektovaného umělce. Apatický syrový kytarový zvuk je zde efektně odlehčován falešným monotónnín zpěvem. Mezi výjimečně nevýraznými skladbami se všechny geniálně ztrácejí.
Rok 2000
Hub inův svět
Na druhém albu dokázal hub in znovu zcela nečekaně mistrovsky předvést své slabiny. Opět jsou k slyšení jednoduché až primitivní nápěvy a motivy, tryskající bůhví odkud. Navíc v průběhu natáčení praskla ozvučná deska na kytaře, takže album bylo dokončeno na tomto invalidovi. Trhlina nebyla opravena, čímž všechny další nahrávky získaly jedinečný a nenapodobitelný sound.
Rok 2001
Mříže kolem nás a v nás
Přelomové album. Po prvních dvou deskách velmi slabých, následovala třetí, ještě horší, než obě předcházející. Hub in stále lpí na prasklé kytaře a odmítá se s ní rozloučit. Z toho vyplývající citové rozpoložení se zřetelně odráží v dramatickém náboji celého alba.
Rok 2002
Slepec na výstavě obrazů
Sympatické na hub inově tvorbě může být snad jen to, že se drží stále svého kopyta a nepouští se do neprozkoumaných oblastí. Album obsahuje tradičně 14 hitovek, které vás nezaujmou, ale zato velmi rychle omrzí a málokterou vydržíte poslouchat až do konce. Toto album je navíc ještě významné tím, že při jeho nahrávání praskl krk kytary (odborně opraveno autorem samotným, za pomoci lepidla značky Herkules).
Rok 2002
Hašlerky a slivovice
Další nadprůměrně nevydařené album. Při práci na něm Mistr vážně ochořel a vznik tohoto projektu byl tak ohrožen v samých počátcích. V době, kdy se zdálo, že zákeřné chorobě podlehne, vznikla na hudební scéně obrovská tahanice o jednotlivé tituly mezi esy světového showbyznysu. Naštěstí se po třídenním vyčerpávajícím zápase o život podařilo za pomoci slivovice, hašlerek a povzbuzujících telegramů od fanoušků z celého světa nad zákeřným bacilem rýmy zvítězit a z vděčnosti pak album dostalo svůj poetický název.
Rok 2003
Cestou necestou
Nejedná se v žádném případě o ústup z těžce vydobytých pozic. Hub in stále neudrží rytmus, ale naštěstí o něco líp je na tom s močí a stolicí. Sem tam mu sice ze slábnoucích rukou vyklouzne i kytara, ale její zadunění tohoto nevšedního barda téměř vždy probudí a tak produkce může i přes protesty publika pokračovat. Pokud zvuk nárazu není dostatečně hlasitý, umělec procitá až k ránu, aniž by to kvalitu koncertu jakýmkoliv způsobem ovlivnilo.
Rok 2004
Sado-maso
Prozatímní završení závratné kariéry. Hluboce filosofické album, kladoucí otázky nadčasové, věčné a nezodpověditelné . Přesto na ně na všechny hub in dokázal odpovědět, ba co víc, odpověděl i na další, na které se nikdy nikdo neptal. Těsně po dokončení tohoto unikátního alba prodal kytaru a šel na houby. Nenašel sice nic, ale podařilo se mu zahlédnout dvě muchomůrky, jednu lišku s mláďaty a v hustém mlází mileneckou dvojici a tak to stálo za to.